tänker på dig, mycket!

har fått låna en telefon av misha, som är väääldigt bra ljud på så när alarmet ringde imorse flög jag upp ur sängen, och jag brukar ALDRIG vakna av väckaklockor....

efter skolan drog ja till trafikskolan, sen hem till wici med sara. så gick vi runt på dalaberg lite. sen ringde min morbrors tjej och frågade om ja kunde vara barnvakt åt mina kusiner, HUGO OCH HANNA ( typ för första gången i mitt liv) är inte så bra med barn osv... haha det är carros grej! men det gick bra iaf jag fick dom att somna både två!! så nu sitter jag här och lyssnar på musik, tänkte göra nudlar och kolla på csi nu. har vääldigt tråkigt :(
så ni som har mitt nummer får gärna smsa och underhålla mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0