ja kommer, ja kommer, ja kommer nuuuu

sitter i skolan med emilia. fy fan vad varmt det är ute asså, det är sjuuukt
jag och julia kom hem så sent från göteborg/kungsbacka igår så ja sov hos henne. och på morgonen var det oxå så jävla fint väder, 31 grader tror jag. så vi åkte till skeppan och la oss och solade istället för skolan. såg ut som en tomat sen, men nu har det lagt sig så nu är man brun och fin ;) felicia sov hos mig igår oxå hehe, sen kom sebbe :)

gjorde nyss muntlig nationella i engelska. G + 
men nu ska jag och emilia gåå ut o steka på skolgårn, o så ska ja få en godis av josef! för julia försvann
efter skolan ska ja t trafiksskolan sen grilla hos felicia med massa goa!! bilder kommer ;)

jävlar va mycket text det blir, aja nu dör jag av värme slag. ses sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0