Dag 6 – Mina bästa vänner.

´Hellre 2 äkta vänner än 10 falska.


Julia Rosalie Allert.
vi har känt varann i snart 10år, och har varit bästisar sen första gången vi träffades, på dalabergsskolan i 0:an.
vi var med varann vaaaarje dag endå tills jag flyttade till lane och började på lane ryr skolan. vi fortsatte träffas men inte lika ofta, jag fick nya vänner. men vi var fortfarande BÄSTA vänner och träffades ganska ofta. sen blev vi äldre och vi började vara med varann varjee dag igen osv det gick fram och tillbaka. nu är vi iallafall fortfarande bästa vänner och är med varann nästan varje dag. vi kan prata om allt och det är såå jävla skönt, för även om vi bråker så vet jag att vi alltid kommer att lösa det :) bästa minnet - vet inte riktigt, finns för många. jag älskar min bästavän


Sara Elsa Hanna Wangler.
Sara och jag har inte känt varandra lika länge som jag och julia har. men vi har varit vänner i ungefär 8-9 år. hon var carros bästa kompis men sen började jag vara med dom, och sen tillslut blev det att jag och sara blev tajtare än hon och carro, eftersom att vi var mer lika. när vi var mindre var det alltid vi 3, men nu är det nästan alltid bara jag och hon. liksom vad är godis utan socker? bästa minnet var nog - cross vm 2010, och många fler. jag älskar min bästis

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0