Dag 5 – Min dag i detalj

vaknade upp i göteborg med julia och sara och massa andra goingar. tog bussen till centralen, satt där i 3 timmar och väntade på att vi skulle komma på något sätt att komma hem på ha-ha för jag och sara hade inget busskort. sen snackade vi med gubben på tåget så vi fick åka med gratis, som tur var!
sen kom min morbrors tjej och hämtade mig och julia så drog vi till torp och handlade mat. seen har ja bara vart hemma och degat sönder, har världens äckligaste bakfylla.. skojar inte

och eftersom att jag skrev "vaknade upp i göteborg...." så kanske ni vill veta vad vi gjorde där??? klart ni vill ;) jag julia sara och wici tog bussen till gbg, käka lite mc sen tog vi pendeltåget till kungsbacka mötte kroni där, sen tog vi bussen till "åsa"
så kom vi till festen, först va alla ute och det var svin kallt!! men sen drog vi hem till kroni och festade där, och jag looovar fan va skoj vi hade! festade hela natten/morgonen.
hörde att ja hade tydligen tagit spritflaskan och bara halsat i mig, fan vilken man jag är! minns det inte ens. MEN mycket dricka, mycket goa folk, och mycket skratt! lööööve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0