sjuuuk kvääll

kvällen började med att jag och sara satt och hade skit tråkigt i min mosters lägenhet. vi hitta ingen fest så vi satte på en film. men sen ringer carro och säger att vi ska komma till max så marwin kom och hämtade oss och körde dit oss till max. så var vi där och drack osv. sen vid 1 körde marwin ner mig jasse sara sune och filip till chrille så vi drog dit men då va tydligen "polisen" på väg, så jag sara jasse saja och carro o marwin åkte runt lite, sen åkte vi tillbaka till max. sen var det bara jag,sara,filip,sune,jojjo,jonathan och anton kvar så satt vi o drack öl o lyssna på musik. sen kom simon, bahoz och evelin en stund :) sen drog dom då lagade jag och sune mat haha! o sen vid 6-halv 7 på morgonen somnade jag och sara hehe. och nu kom vi precis hem till min moster igen, och nu har vi ätit, skiiiit gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0