puss!

vaknade för en timma sen. kvällen blev lyckad iallafall, inte för det hände så mycket men :)
gick ju ner till misha som jag skrev igår, o snackade med sebbe. sen kom felix elias och wille. så fixade jag mit lite smått sen började dom dricka sen gick vi ner mot stan, gick runt lite där sen kom det någon mer kille. såå hängde han med bort till bastionen där det var efterfest, så var vi där en stund o snackade med folk och kollade. sen gick vi uppåt mot misha igen, så skulle vi gå till chrille men då ringde julia mig och säger att jag ska komma till oskar, att en röd bil ska hämta mig. så jag sprang upp till coop, där ja skulle bli hämtad så åkte vi till skogslyckan o hämtade julia marcus och oskar. sen till torp o köpte en paj o en cheese. och julia mådde skit, så åkte vi vidare till shell osv sen skulle dom köra hem julia o marcus för hon spydde som en gris så vi fick hoppa ut vid ramneröd så hon kunde spy, o då sa jag att ja kunde gå därifrån så jag gick hem till moster sara. sen knacka det på dörren så blev ja skit rädd men de va bara sara.w :) så somnade vi kl 5.
HAHAH de blir alltid så långa texter :( men ni får försöka att orka läsa allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0