Dag 1 - Presentation av mig själv.

Mitt namn är Jessica Marlene Hanssen. Jag är 15 år gammal, asså född 1995. fyller 16 år den 29 juli i sommar! jag bor i den lilla staden Uddevalla, och här har jag bott i hela mitt liv, fast på lite olika ställen runt om i uddevalla. nu bor jag på ett litet "samhälle" som heter kopperöd, här har jag bott i 6-7 år tillsammans med mamma therese, låssas pappa ingemar, storbror jonathan, storasyster caroline, lillasyster emma och lillebror eddie. min andra storebror christoffer flyttade till gävle för några år sedan för att bo närmare sin flickvän, men dom kommer och hälsar på vid högtiderna och bor här på sommaren :) sen har jag en familj ute hos pappa tobias och låssas mamma sofia i hogstorp oxå med lillebror elias, lillasyster linnea och lillasyster emilia och robin och julia som är plast syskon, men hos pappa är jag inte så ofta. folk tycker att jag har många syskon, det har jag :) hela 8 stycken! + 2 st plast. men det är bara massa fördelar med det :) På fritiden umgås jag med mina vänner, oftast sara, julia eller felicia. och pluggar så mycket jag orkar, och det är inte så mycket! gymmar även på Sportlife, det är ett gym här i uddevalla, satsar hårt på beach 2011. fast ne. och umgåas med min familj så mycket jag kan! på helgerna är jag oftast ute och festar eller bara sitter inne och tar det lungt med någon kompis + godis, chips osv. lever livet fullt ut helt enkelt! :) sen har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt, men det får duga!

HOPPAS ATT NI ORKAR LÄSA ALLT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0