texten cpade, vet inte varför men läs endå vettja!


förlåt förlåt för dålig uppdratering, men har haft fullt upp.

men nu är jag hemma i uddevalla igen! resan gick bra, men den var lååång. men jag tycker det är mysigt att åka tåg:D jobbigt bara med all packning..
mamma och syster mötte upp mig vid tåg stationen kl 10 sen åkte vi och handlade massa go mat som vi åt förut.

har precis städat klart mitt rum och hängt in de nya kläderna i garderoben. borstat tänderna, duschat och satt på en film som jag ska gå in och lägga mig och kolla på nu:) men vi hörs imorn! pusspuss

fööresten, stackars lillebror som är sjuk:( hör han ligga inne hos mamma och hosta stackarn:(
vääärldens sötaste småsyson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0