skön promenix!

inte mycket bloggning idag, andledningen till det är för att ja inte har orkat faktiskt :P
efter skolan drog jag iaf hem till min moster käkade mat o sen drog jag till stan mötte upp sara o vi drog till sportlife för sara skulle sola så jag solade lite oxå, GOOOOASTE!! inte gjort det på 2 månader nu (stolt) man vill ju inte se ut som en kärring när man e 20 liksom så ja tänkte vänta till sommaren med solen, men idag blev det en liten 10minutare iaf, skönt! sen mötte vi felicia så köpte jag ett par jeans av henne som är SKIIT snygga, har velat köpa dom länge men dom har inte funnits i affären så nu fick ja köpa dom av henne. sen mötte jag o sara daniella så gick vi en lååång promenix och snacka skit osv :D
shit vad mycket text det har vart dom senaste dagarna... förlåååt. ska bättra mig med det. promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0