skolan all day

surt att min bror väckte mig kl 6 imorse, TRODDE JAG men jag hade inte ställt om min klocka på väggen så den var ju sju så jag tänkte att ja sover en stund till för behöver ju inte 1,15 minuter på mig direkt. så ja sov till typ kvart över o då hör ja morfar tuta utanför så fick dra på mig kläderna fort och bara springa ut typ. så tog ja bussen till elin med ida, o så kom lotta oxå. så gick vi till östrabo teater och kolla på en uppvisning. dom var sjukt duktiga :)

tänkte äta på mc förut när man endå va i stan men så fick ja reda på att de va spagetti o köttfärsås o de e så jävla gott i skolan så åt det istället :D:D hehehe.
nu ska jag dra på lektion. puss


Kommentarer
Postat av: josef

naaaw va sööt !

2011-04-05 @ 22:25:28
Postat av: jessica

nnaaaaaw, duja!

2011-04-05 @ 23:04:08
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0