mycket text igen osv osv osv osv

har gjort såååå mycket under lovet så har inte orkat eller hunnit blogga. men så får det bli i fortsättningen, jag bloggar när jag orkar helt enkelt :)

igår kom sebbe och misha hit, julia var redan här, hos mig aldså :) hehe. så kolla vi på en skräckfilm, sen drog julia hem så kollade vi på en skräckfilm till och sen en till.  the happening, mirrors och the hills have eyes. sen vid halv 12-12 drog dom hem.
´
idag vaknade jag i tid till skolan, klädde på mig osv.. mamma körde mig till skolan och ingen var där. bara massa lärare, kul! så jag gjorde 1 prov iaf! 3 kvar att göra haha.. har varit lite efter med dom så måste göra dom för att få G i biologi och kemi. sen drog jag till trafikskolan. och sen hängde jag med julia baby för hon skulle sola och så fick hon migrän.. hon hade verkligen skit ont, så vi åkte hem till var och en. när ja kom hem hjälpte jag och carro till och städa heeela huset medans mamma var och handlade tårtor och kakor osv för vi ska ha kalas för CARRO och ingemar för dom har fyllt. min fina syster är nu 17 år! ♥ och så nyss kom jag carro emma och eddie tillbaka från en lång promenad, vi plockade blommor osv, intressant dag :) nu ska jag käga tårta för nu börjar kalaset. sen kaaaanske misha och sebbe kommer hit. pusspusspuss på er goingar ♥

men först ska jag ringa julia och se hur det är med stackarn! :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0