lite mycket text men så kan det bli ibland:D


tjenare! är på väldigt glatt humör!! och det är fredag ;)
skoldagen gick fort, nationella gick väl sådär, a delen var lätt men b delen var svårare..
efter skolan hämtade mamma mig, så städade jag mitt rum( inte för att det behövdes ) haha men men till skillnad från alla andra så är jag är en duktig flicka som gillar att ha rent och fräsht på rummet :D
´
sen gick jag bort till mormor och morfar så  kollade vi på lite gamla foton osånt haha sen fick jag 120 kr. sen gick jag hem igen o nu har jag hjälpt mamma o städa lite oxå hehe, så JÄÄÄVLA gött väder ute asså!! det är bara jag mamma, emma och eddie hemma så det är skönt. men nu ska jag gå ut o leka lite med emma o eddie sen ska jag hem till sara o dit kommer julia oxå, vi är själva där denna helgen med. så ska vi grilla på skeppan ikväll hade vi tänkt :D sen imorgon blir det förhoppningsvis flashing lights :D pusspusspuss eran jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0