och för dig ska jag göra det tusen gånger om

har inte gjort så mycket idag, var i skolan, blev ingen orientering det får bli det nästa torsdag. för idag sprang jag eve och alex fossum på tid! vi sprang på 20,6 haha, eller ah vi joggade :) sen efter skolan gick jag till lägenheten, jag jasse och carro handlade, sen städade vi och sen kom felicia och då kollade vi på massa avsnitt av ONE THREE HILL. sen kom marcus och erik och sen åkte jag och carro hem :)
och för er som tycker det snöar mycket, eller att det är mycket snö i stan, då ska ni se här uppe hos mig på landet! usch, kanske drar ut o gör en snögubbe eller något ;)

Kommentarer
Postat av: ida

ja fyfan va mke snö det är :o

2010-10-22 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0