somtimes you miss who the person really is

äntligen hemma, eller har ju varit det i några timmar. men har städat o gjort det fint o så eftersom att mamma emma o ingemar kommer hem idag dom har varit i stockholm o hälsat på min moster o i gävle o hälsat på min bror över helgen så dom kommer hem idag. och ja och carro har varit lite snälla o städat hela huset, dock kommer dom inte hem fören kl 1 inatt. snart kommer min älskling filip hit oxå, har saknat honom. har ju varit hos pappa hela helgen så vi har inte kunnat ses.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor din pappa

vart bor din mamma

och sist men inte minst, varför åker du inte med till turki?



Kram<3

2010-05-09 @ 20:18:40
Postat av: jessica

min pappa bor i hogstorp

o min mamma o bor på kopperöd

ja vet inte, ja bor ju inte hos min pappa o är ju aldrig där.

kram :)

2010-05-09 @ 20:26:00
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0