HEMMA FRÅN AKUTEN. tack mamma för att du finns ♥

var på landbadet idag med sara amanda amelia och carro ♥ vi hade jätte kul och tänkte bada och allt! :)

sen bröt ja ihop. så ringde mamma så hon kom o hämta mig o körde till akuten. har aldrig haft så ont i hela mitt liv. grät som fan, o fick sitta o vänta på att dom jävla läkarna skulle komma med lugnande men de tog typ 45 minuter. sen fick ja ligga där o vänta på att pillerna skulle börja verka. trodde de var något fel på blindtarmen. men det visade sig att de var stark urininfektion... visste inte att urininfektion gjorde så jävla ont, skrek som om ja skulle föda barn eller något.

 

sen åkte jag och mamma o köpte mys på shell o satte på en film. men nu ska jag snart sova. känner mig alldeles seg i huvudet efter dom jävla tabletterna...... jag älskar dig mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Kanan Mirzayev !

hoppas allt är bra med dig nu, finns här för dig ! <3

2010-06-19 @ 03:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0