fredag, lördag & söndag


fredag:mådde dåligt så åkte hem från skolan, mådde bättre sen så fixade mig o åkte ner stan träffade felicia damian o krille sen gick ja till jasse och där var det rätt mycket folk senare kom det ännu flera, jasses sista fest. kommer sakna det! men det var en jävligt skoj och riktigt värt! (fast hon har haft bättre) men iaf!

lördag:vaknade med den värsta bakfyllan ja någonsin haft, städade lägenheten hela dagen jag carro o jasse fick gå upp och ner i trappor minst 50 gånger o bära på väskor, påsar, skor osv.. sen när allt var hemma hos jasses pappa så var det klart, då gjorde gullis middag så vi käkade lite sen somnade jag hehe. sen började vi fixa oss o så skulle vi ner o träffa damian men han drog t henån på fest, då träffa vi josefin feliciafisken elina kevin o dom så drack vi lite på mc toan hahaha jag carro feliciafisk elina josefin o jasse. sen drog vi hem till josefin o felicia, drack där o sen drog carro och mötte ***** och då drog vi till stan, jag och josefin tog "idomin" på läpparna haha jävlar va vi lekte de va kul som fan men jaja ska inte avslöja för mycket men det var kul iaf!

söndag: vaknade klockan 3 på dagen hemma hos jasses pappa sen gjorde gullis middag o så låg vi bara och segade o kollade på tv och sånt, sen gick jag o carro och träffa josefin feliciafissken o elina o var med dom lite oh nu kom ja hem för en timme sen hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0