.. :(

fan va jag saknar allt, för ett halv år sedan var allt perfekt det var bara vi ingen eller inga andra det var bara vi och vi gjorde vad fan vi ville utan att bry oss ett piss om vad alla andra tyckte om det. ett tag hängde vi alltid myket på dalaberg, sen herrestad, sen landbadet, sen stan och alla möjlliga ställen men sen tänkte vi vart ska vi börja hänga nu liksom haha de var så jävla sjukt. så jävla sjukt kul menar ja. ja sov över hos dig varje dag och även om vi var med varann jämt, 24/7, hela tiden så hade vi ändå alltid något att prata om. det kunde vara vadsomhelst, men för det mesta var det sex o killar. visst de senaste bråka vi rätt ofta men det löste sig ju alltid. fan alla kvällar tillsammans som när vi bara låg och skratta hela natten eller när ingen vågade sova när vi tänkte på marlena i våra bästa år hahaha o vi bestämmde att ligga och prata hela natten istället för att sova, fast tillslut somnade vi båda ändå. när vi fixade oss för ingenting och gick ut och tog massa kort, alla kort med camen.. spanien när vi bråkade om han franska balkongkillen som vi flirtade med, kissme och ronaldo o alla dom, våran kassa engelska, haha sitter till och med och skrattar för mig själv just nu. kan du tänka dig? men det känns inte som om någon av oss är de samma personer som vi var då. kanske var det meningen efter allt att vi skulle hitta varsin kille som skulle göra oss lyckliga, eller ah de funka ju för dig men tyvärr inte för mig, för jag letar fortfarande. och jag vet att det inte kommer bli som förr igen det vet jag, fast ja så jävla mycket önskar det! och därför var jag bara tvungen att skriva denna texten för att skriva av mig lite minnen osv, för att tänka tillbaka o skratta lite. men seriöst det var ju jessica och julia, julia och jessica föralltid ellerhur?
9 jäkla år tillsammans

det är sjukt

Kommentarer
Postat av: jjjjjjjjjj

du får mig gråta, skratta, gråta igen av denna texten :( fan vad jag saknar det. vill göra om ALLT igen. :'( haha tänk att du kom ihåg att vi tänkte på marlena I FÖNSTRET MED KNIVEN hahahaha :( åh... seriöst :( kuk i helvetes jävel vad det gör ont nu ;( KOM TILLBAKA TILL MIG? :( (haha) </3 varför fan är du inte MIN bästavän längre? det har du ju alltid vart. jag älskar dig. jag vill kunna vara med dig hela veckor i streck igen. tänker på dig..

2010-02-04 @ 14:31:34
Postat av: Anonym

btw glöm inte att jag bokat platsen att ligga längst in i sängen om det blir en nästa gång som jag hoppas :( HAHAH andarna får ta dig eller något pusspuss:D

2010-02-04 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0