mina listor, måste göras

TJENA alla nattmänniskor.
ja sitter uppe o gör ingenting alls, så tänkte skriva några snabba inlägg innan jag går och lägger mig..
imorgon blir det förmodligen,
göteborgskalaset med sara och amelia =D
och det ska bli jävligt gött, har saknat dom båda väldigt mycket!
P U S S
O C H K R A M

saker som bör göras/måste göras innan skolan:
börja plugga på teorin
börja övningsköra (moped)

vända på dygnet!
klippa mig
köpa lite mer kläder ( en väst, höga byxor, en dress, ny mascara osv skulle behövas ) ska leta efter det när ja åker till torp nästa vecka!
måste börja sola!! är helt blek :(
köpa nya block, pennor osv


saker som bör göras/måste göras när skolan börjat:
börja ta skolan på allvar, börja plugga osv (börjar 9an)
börja träna, på motionshuset (skaffa privat tränare)
lägga mig innan 3 på morgonen haha...
inte bråka lika mycket med mamma he he
vara lite mera hos pappa


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja dom är underbara! :D

2010-08-16 @ 15:12:10
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0