i want you to need me, like i need you

saker JAG tänder på

1. god killparfym!
2. muskler!
3. det finns en speciell blick som bara vissa har, typ lite skelaktigt fast endå sexigt. vet tre stycken killar som har så avslöjar inga namn, men det är ett stort plus!
4. tatueringar på armarna är skit sexigt
5. äldre killar! och då menar jag inte gubbar utan typ 18, 19 åringar.

6. danskaar

saker som JAG tycker är avtändande

1. smala killar, utan muskler eller något att ta på. bläää
2. det kommer fram värsta heta killen, o det visar sig att han är norsk...
3. man ska precis kyssa killen, o han har mat på tänderna, ser ut som han inte borstat tänderna på flera veckor, blää
4. killar som skryter, skryter som dom vore bäst i världen

Kommentarer
Postat av: julia

HAHA garvar ihjäl mig när ja läser detta för ja vet vem du menar på varje punkt XD SÅ KUL XD

2010-08-23 @ 16:47:26
Postat av: jessi

ahahaha nej för ja menar inte han i allt, bara i lite!!! hahhaah :D:D ja döööör

2010-08-23 @ 20:15:15
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Norska killar är heta som fan!!!!.

2010-09-20 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0