SVAR PÅ FRÅGOR!

julia frågar:
Följer du några bloggar?
Vikket är ditt drömjobb?
P&K<3
svar 1: följer och följer, nej det gör jag inte. men jag läser dessirenilsson.blogg.se, ffeliciaolsson.blogg.se och
isabellestromberg.blogg.se o några fler ibland.
svar 2: har nog inget drömjobb, men när ja var liten ville ja bli vaktmästare hehe, puss!

anna frågar:
gillar du någon nu?
tänker du ofta på matheus?
snackar ni fortfarande?
svar 1: ja det gör jag!
svar 2: nja typ aldrig, men de händer väl
svar 3: nja det händer väl ibland, men inte ofta.

:D frågar:
oskuld ?
om du är det vill du bara förlora den med någon eller ska det vara någon speciell ? :))

svar: nej, förlora den för några månadersen, dock inte med någon speciell. som jag ville att det skulle vara. och det ångrar jag stort!

hanna frågar:
favorit affär?
vilket linje ska du gå när du börjar gymnasie?
har dina kompisar bloggar?
skriv dom gärna isnf :d

svar 1: finns många, har ingen speciell favorit affär.
svar 2: vet inte än, men har funderat på hotell och restaurang eller media.

svar 3: ja, www.ffeliciaolsson.blogg.se / www.sarawaangler.blogg.se / www.poljupac.blogg.se / www.elinkarin.blogg.se / www.mmariafelicia.blogg.se /

anonym frågar:
kan du inte uppdatera mer?:(
svar: jo visst kan ja det :)

camilla frågar:
hur ofta shoppar du ? :)
och vad är ditt favorit plagg?

svar 1: vene, när ja behöver käder :)
svar 2: en vit muktröja och ett par lackleggins


...... frågar:
hört att du fortfarande gillar ditt ex... sant eller falskT?
svar: falskt. men asså det är klart man inte kommer över sitt ex direkt även fast ja har en annan på g nu så är det klart att ja tänker på mitt ex ibland. det gör nog alla. för gillar man verkligen någon så släpper man dom aldrig direkt.

felicia frågar:
e du oskuld ?
vad använder du för smink ?
e det sant det jag har hört ?
saknar du matheus ?
saknar du mig ?
hahha fan om du inte svarar nu asså då jävlar :$
köss haj do jag älskar dig
svar 1: tönt de vet du ju
svar 2: brunkräm som ja har beställt på internet, H&Ms puder och en mascara som ja oxå beställt på internet.
svar 3: neeeeeeeeeväl
svar 4: nja, ibland
svar 5: klart ja gör hannibanny
svar 6: klart ja svarar, loveu köss på dej med


anonym frågar:
varför är du så brun? solar du solarium?
svar: dont know. nope, gjorde det rätt mycket förr.

anonym frågar:
vad väger du?
svar: 59kg

prinsen frågar:
Var går gränsen för att vara otrogen för dig?
svar: man är väl otrogen om man bara pussar någonannan tycker jag, men gränsen går väl vid strul.

emmy frågar:
hur är de mellan dig o julia? umgås ni ngt , ni va ju vänner för ett tag sen om ja inte minns fel? :)

Har du ngn på G?

love u gumman

svar 1: vet inte , det går fram och tillbaks hela tiden mellan oss, just nu väntar ja på att hon ska säga förlåt, tänker inte toffla mer.
svar 2: yes
svar 3: älskardej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0