prao, färgelanda ridklubb


fredag: var med elin persson hela kvällen. senare kom filip robin o marcus, sen kom jasse, sen kom jeppe, sen kom sebbe tobbe o victor, o sen några till. o tuff som jag är så brottades ja lite med min älskling, sen drog vi ut osv..
jävligt skoj var det.

lördag: sov hos jasse, drog till stan tidigt o mötte jasses mamma, osv. sen gick vi hem t jasse o då kom carro. vi fixade oss, drack lite sen gick vi till stan o där träffa vi ebba, jennie(jenny)? och wici, hade ganska kul.
var galet fullt på stan iallfall. sen gick vi hem rätt tidigt jag och jasse. vid 12-1, något sånt. smsade filip direkt när ja kom till jasse, saknade han så mycket, så ringde han så prata vi lite sen somna ja direkt

söndag: åkte till torp tidigt, med jasse sajja o deras mamma. på kvällen åkte ja hem, missade carros kalas ;p
sen ringde filip. o sen felicia.
sen drog ja ut o körde rally i barnvagnen med lille emma

NY VECKA
måååååndag(idag)

ska praoa med elin persson hela veckan i färgelanda på en ridklubb. '
gick upp HALV 7, dö trött. vet inte ens varför ja drog upp så tidigt, skulle ju inte åka fören klockan kvart över 8 -.-
tog bussen halv 9 till färgelanda, hade jävligt skoj. de var jävligt jobbigt men samtidigt skit kul! var rädd ibörjjan men vante mig sen hiih. o nu kan ja mocka o rida o fixa sadlar o grejer. fräckt!
haha, nu är ja dö trött. elin ligger brevid mig o sover, ska oxå nana lite nu, sen ska vi dra o träna. åh fy


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, gissar på att du tog filip hur lätt som helst? ;););) ! det var exakt ett jävla årsen igår EMILUSH.. hahaha :( saknar det, och dej ! <3

2010-04-26 @ 22:09:59
Postat av: jessica

hahah ja lätt ;);) vaa :( SAKNAR DET, OCH DEJ MED <3!

2010-04-27 @ 20:26:14
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0