Fight for nothing



har ingenting att göra... har varit hemma från skolan idag. kollade nyss på andra avenyn. ganska grymt!
kul att dom gör sånt slut oxå så att man får längta gaaaaanska mycklet tills på onsdag! men ikväll blir det vampire daires =)!

igår
drog jag hem till elin persson efter skolan med
lotta elin o carro, sen drog ja o lotta till italia o mötte felicia bilskog o simon o ngn mer o ngn mer
sen drog jag och mötte felicia olsson, o vi mötte elin sundell så gick vi till konfan o sen till stan en stund.
sen åkte felicia då kom marcus o filip så var vi med dom en stund, sen åkte elin. då skjutsade marcus o filip mig på marcus moppe bort till motionshuset, gaaanska läskigt eftersom de kändes som han körde i 110 eller ngt. hehe
pussssssssss

Kommentarer
Postat av: felicia

hahahahahahaha skulle vilja se er tre på en moppe haha du var vell typ livsrädd det hade jag vart !

2010-04-22 @ 18:46:40
URL: http://ffeliciaolsson.blogg.se/
Postat av: jessica

haha, ja du skulle ha sett mig, ingen hjälm eller nått ;) trodde fan ja skulle dö ju

2010-04-22 @ 21:00:02
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0