GAMLA BILDER

dagar man saknar ..

när ja och julia var på landet, då man bara kunde slappna av och vara sig själv, njuta av stunden att vara med sin bästavän

 

<3

en dag jag aldrig glömmer

 

<3

<3

när ja gick på lane och bara var med elin och felicia hela tiden, men kunde gå med oplattat hår osminkad, och onopprade ögonbryn

 

första fyllan

 

när vi var som närmast <3

 

när inget kunde komma emellan oss

 

då ja o bästavän älskade sebastian krantz

 

den där dagen i mellerud med bästavän

 

 

när man var gangster .....  hehehehe


 

när man skulle vinna tillbaka gamla pojkvännerna ;)

 

då man sket i allt annat

 

när man var på badhuset.....

 


när man var barn



Kommentarer
Postat av: juia

eh det ser ut som jag den bilden på dig och ngn som håller för händerna o räcker ut tungan, eller är det jag ?!?!?! och vart fan är vi om det nu är jag? hahahahahaha :D :(:(:( SAKNAR DIG SOM FAN och alla våra dagar.... nej gumman vi är egentligen som närmast nu bara massa som kommit emellan oss hela tiden :(:(:(

2009-09-11 @ 10:08:52
Postat av: julia

justeja nu kom jag på det är ju hemma hos sebbebögen HAHAHAHAHA <333 om han har fler fula bilder på mig dödar ja han :)

2009-09-11 @ 10:09:53
Postat av: ...

haha , fin bild på min mage där du ;)

2009-09-12 @ 10:41:58
URL: http://poljupac.blogg.se/
Postat av: felicia

jag saknar dig

2009-09-28 @ 15:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0