BYTA HEADER?

idag har det varit en massa skoj hehe, först var jag bara hemma o segade sen vid 5 drog jag ner till staden och var med elin nathalie och felicia, vi hade skoj kan ja lova. det får vi göra om =D
det blev typ inget av det som ja skrev att jag skulle göra idag ni vet fika med julia och bowla osv.. hade ingen lust men de fixar sig, får ta det någon anna dag. nu har ja precis suttit och skrivit ett långt inlägg där ja svarar på massa frågor så nu vet ni lite mera, bra va? ;)

tycker ni att jag ska byta header? eller är den som jag har?
för tänkte fråga felicia om hon kunde lära mig hur man gör så kan ja fixa en egen? och så kan ja göra flera så kan ni få rösta igen =)



hittade en bild från 7an, innan ja klippte mig.

puss
jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0