I WISH

nu är ja så himla död. helt övertrött.
är hemma hos moster och kollade nyss på film,
och nu måste ja vänta på att mamma ska komma och hämta mig efter hennes jobb..
nu kommer hon väl när som helst hoppas ja! dör snart.


jo kommer nog inte att gå till skolan imorn för ja orkar inte helt enkelt, när sommarlovet höll på att ta slut så lovade jag mig själv att börja göra mina läxor, inte skolka, bli bättre i skolan, komma i tid, inte sova på lektioner allt det där! i början gick det bra men nu blir det bara sämre och sämre! men ja vill klara detta för ja vill känna mig stolt. ja vill inte vara kass! jag ska klara detta! imorgon är sista dagen sen är det allvar.



filmen ja nyss såg, medan moster sara låg och sov bredvid kul! haha höll på och dö. tycker den var riktigt läskig faktiskt, den handla om spöken och hemsökta hus osv skary!
..

puss
jessica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0