HISS OCH DISS



* mina nya skor, converse
As sköna, och snygga som fan passar typ till allting. dock är dom inte äkta men dom är snygga ändå! ♥

* vinterjackor!
Ett tips att börja andvända nu!! minusgrader ute.
ska köpa ny vinterjacka en svart det är skit snyggt!! , det var så kallt i morse så fick ta på mig halsduk, vantar och min gamla röda vinterjacka från förra året...

*
bärbara datorer
Vill ha! ska köpa! snart!.. skit bra, man kan ha med dem överalllt. sitta i soffan och kolla på tv samtidigt, ligga i sängen innan man ska sova, skolan, bibloteket, osv... skit bra!
ett + om dom har en inbygd webcam






*
pamela andersson bor i husvagn??
Föredetta "porrsjärnan" pamela andersson som var med i baywatch och massa annan skit, hon borde ju förihelvete vara rik. hon måste väl ha råd med att bo i ett hus eller ha ha ha

vintern!!
Visst det finns snygga vinterkläder vantar, halsdukar och jackor osv.. men jag hatar det att gå upp på mogonen när det är helt kallt ovanför täcket, då vill man bara ligga kvar och sova ännu mera.. usch snö är inte heller så kul, bara när man kan åka pulka...... ;) wow




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0