LÄS DETTA

hemma hos moster nu, inte så kul sitter här helt själv
läskigt som inihelvete
får uppehålla mig med att, snacka i telefon först med julia och nu matheus...

kom och tänka på en grej nu, en ganska läskig grej eftersom att ja är här själv just nu igen!

för ett 1årsedan, förra året från 1 juli till 20 juli eller något så fick jag och carro "bo" i saras lägenhet, för hon var i norge och jobbade.. vi hade skit kul sov här vanenda dag. som om det var våran egen lägenhet. vi tog hit massa killar osv även fast vi inte fick massa sov över osv... sen började grannarna klaga och ringde sara och sa till henne osv.. så efter typ 2 veckor, så fick vi inte vara här längre, men ja drog hit endå och tog hit massa folk,
sen en dag så tog ja bussen, skulle till en kompis(minns inte vem?)  men så blev det inte så och klockan var runt ett så kunde inte ringa hem o säga att dom skulle hämta mig, så drog till saras lägenhet, och märkte att någon/några gick efter mig, ja började springa tills ja kom till lägenheten. tänkte att det kanske inte var något, så satte mig vid datan liksom, och datan är i köket och i köket finns det ett stort fönster. satte mig vid datan grejade lite, sen började ja känna mig iaktagen på något sätt, som om någon kollade på mig (det var kolsvart ute så såg ju ingenting) så gick och satte mig vid datan.. blev ju lite rädd liksom. sen efter drygt en halv timme knackar det på fönstret ja blev såklart skit rädd sen efter typ två sekunder knacka det på dörren och på fönstret igen osv.. fortsatte så en stund sen började det plinga och banka på dörren fick panik ringde mamma men hon svarade inte, sen blev det tyst men ja fortsatte och ligga helt likstilla i en hel timme efter typ innan ja våga gå och kolla... rätt läskigt!!


och nu sitter jag här igen, inte så kul haha. fast pratar ju med matheus och kollar på film samtidigt pratat i snart 2 timmar, haha tänker inte sova fören sara kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0