dålig uppdratering FÖRLÅÅÅT

förlåt för dålig uppdratering.. har haft mycket att göra. jobbat, skolan, stan, kompisar osv..
men ja ska bättre mig lovar!! skulle egentligen gå och lägga mig direkt, fick lite skäll av mamma föruut för att jag sa att jag hade sakt till läraren att ja lägger mig typ 2-halv 3? varje kväll på grund av att ja följer med mamma till jobbet varje dag så sent, så hon sa att ja inte får hänga med något mera nu! , lucky you. mera tid för bloggen. fast kommer nog kunna fjäska ibland att få hänga med ändå, min mamma är faktiskt otroligt snäll. jag får typ allt som ingen annan får, eller inte får utan får göra hehe jajaja...

måndag = skola, åkte moppe med carro till stan, sen träffade ja matheus <3 sen mammas jobb.

tisdag = skola, hoppade över bilden och åkte ner med elin tidigare till stan träffa sara gick hem till henne o sen tog bussen till torp eftersom min DAAAANS har börjat igen! men vi fick leta och leta och leta och såklart hade sara rätt från hela början fast ja som är så envis sa nej sara det är posten, men sen tillslut så gick vi dit och så klart så var det där! sen gjorde vi inte så mycket.. sen jobbet med mamma och carro.

onsdag (imorn) = skolan, fika med julia. sen hem =D




puss
jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0