CRAAAZY

heeeeellu
inte bloggat så mycket idag, ber om ursäkt för det
blir bättre imorn då kanske ja kan uppdratera lite i skolan

BTW: JAG GLÖMDE TOTALT BORT ATT DET VAR SKOLFOTO IDAG, SÅ DUM ÄR JAG :(:(:(
så nu vet ni varför ja hade mjukis och inte blev sådär bra precis. sorry

porträtt fotot blev inte heller bra..
ville göra om det men hann inte, men därimot fick elin och carro göra om sitt, fusk


jaja back to buisniss
haha kan inte ens stava!!:| puss
fortsättning..
efter skolfotot kom julia till min skola och vi drog ner till stan köpte chips hehe
sen blabla osv .. träffade olle haris naser conny var lite med dom
sen tog ja och carro moppen hem
är över trött hade lovat mig sjölv att lägga mig klockan 10 !!!!
har dans imorn

hihihihehehe

puss
jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0