BIO ,BIOFILMER..






HARRY POTTER - såg den med familjen, det är ju trots allt en familje film? den var rätt bra tycker ja finns bättre men den var värd att se, om jag ska vara helt ärligt så höll ja på o börja grina i biosalongen när gubben dog! :(


SOMMAREN MED GÖRAN - såg den med felicia, den var rolig, fast lite mer vuxen film tycker jag. men värd att se man fick sig ett gott skratt! (y)


INGLOURIOUS BASTERDS - såg den med julia marcus och alex, den var skit bra tycker jag! grymt värd, lite äckligt ibland med allt blod osv, men den var riktigt bra haha! den hade typ allt kärlek, humor och massa äckligt/läskigt!


JOHAN FALK - såg den med sara och carro idag, den var skit bra, den bästa av dom här fyra! den var riktigt spännande, jätte bra! typ som beck eller wallander, fast självklart mycket bättre. tycker ni borde se den!


om ni har sett filmerna, va tycker ni om dom??










längtar ihjäl mig! :D
men nu ska jag sova as trött.

puss
jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0