inte riktigt min dag idag

mitt humör är inte det bästa just nu
allt är hit och dit och upp och ner
men försöker göra mitt bästa
ska ha möte med mamma klassföreståndaren och rektorn någon gång nästa vecka oxå. kul!
har omprov i engelska på måndag
fick IG i matte, engelska och hemkunskap
så det känns inte direkt kul, har inte lust att skriva så mycket mera
kommer inte heller att lägga ut inlägg efter klockan 23.00
för då stänger mamma av datan, för att ja ska sova! haha ........
men annars har väl dagen varit okej :)!
ska försöka hinna lägga ut bilder imorn från dagen idag tog massa bilder med elin elin sara och carro.

har 5 minuter kvar så loggar väl ut nu godnatt, hoppas jag inte får er på dåligt humör oxå nu och hoppas att ni har det bättre!
godnattpussar


Kommentarer
Postat av: elin

polis åke <3<3<3<3

2009-10-15 @ 15:29:29
URL: http://elinkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0