konfaläger



här sov jag o mina tjejer
eller skulle sovit men sov inte där ;pppppp


jesper haha


filip (fjortis) filip som ja sminkade =) (mamma)  och pär (pappa)
ska lägga ut videon på pjäsen oxo =D


lilleman marcus o fiiiilip

'
:)


hhahahaha


hahaha


jesper o lilleman!


retard


snygga brudar
felicia den brunajäveln som nyss kom hem från mallorca :o



:)


fille, lilleman o salstam jeppe i bakrunden


elin o jesper


lilleman maria o fille


jesper lilleman o kevin


gruppbild

kommer flera bilder, videosar



fredag: moster körde mig julia och carro till lägret, när vi kom dit så var det redan massa där. men vi fick det största tjejrummet. sen när alla packat upp osv så lekte vi lite lekar, i början var det rätt pinsamt men sen blev det bara kul =) senare på kvällen gick vi ner till bryggan carro malin elin och sara badade, sjuka är dom =p sen klockan 12 - 1 blev det film, fast kolla bara början sen somna vi typ så vi gick ut :) somnade iallafall runt klockan 5-6.


lördag!: vaknade av att alla hade gått upp utan jag och julia för vi frös som inihelvete, det var kallt som fan i vårat rum, sen gick vi upp o åt frukost. senare lekte vi lekar då åkte julia hem, yes yes. sen hade vi någon lekton då man skulle måla gud.. ja måla en kruka o roland sa att min bild var bäst :c sen sofilerade vi. o sen sminkade jag filip :c o så spelade dom upp en pjäs, (videokommer) o sen mera lekar, kramleken var bäst. o sen blev det lite kväll
o så hade vi gudstjänst o det slutade med att det var rätt många som grät :/ ..
sen gick ja, filip, carro, sara, maria, jesper, fille, lilleman, o elin och flera trorja ner och skulle kolla när min kloka syster skulle bada. typ vid klockan 2-3 på natten? sen gick vi upp la oss o kolla på film, filmen var as läskig TYCKTE ELIN IALLFALL :$ haha, ja o elin hade roligast som skratta sönder, o elin som skrek som bara den,
"eyy du ner med huvett, hallå ey ner med huvett då" hahahaah (/) hitlersombisar is the shiet. den hette död snö. men efter typ 20 minuter gick ja filip marcus carro malin o jesper ut o sen in igen, sen körde typ alla matkrig i köket med korvar köttbullar sen gick vi ut o så skulle marcus o jesper ta av sig tröjorna o ställa sig typ 10 meter bort o så skulle den andra få kasta en tomat på en.. men marcus missa båda o jesper träffa en på ryggen haha. sen gjorde vi massa mer amen mitt minne är inte precis det bästa även fast det var igår ;pppp senare gick malin jag carro marcus jesper o filip in o la oss men ingen somna för NÅGON som heter kevin scott(?) ;) snarkade då drog jesper o marcus ut honom  i hallen så han fick sova där men då började långepär snarka haha. jaja, sen brottades marcus o jesper över mig filip o malin typ så dom knäcka min näsa(/) ajj, och då vaknade elin o långepär ;) och några i rummen fick damp för vi skulle vara tysta. aja sen efter en stund somnade vi alla, :p typ vid sextiden trorja =p

söndag: vaknade när ja somnade. sen gick ja in o la mig i vårat rum o somnade. sen frukost sen skulle alla städa. usch. alla rökare fick städa rökrutan typ 47387598345 ciggaretter, den lådan var mys.......... ni ska få en bild på den. o där fick ja skrubba, stackars den jäveln som fick tömma den ;p efter alla städat så lekte vi lekar ute, första dagen med sol haha. men vi körde bara kramleken, sen gick vi till färjan o åkte hem.

när ja kom hem så satte ja på en film på datan o somnade efter 5 minuter då var klockan 2 o vaknade klockan 8.
så kommer väl inte somna inatt.
hoppas ni haft en lika bra helg som mig/oss :)

puss
jessica




Kommentarer
Postat av: elinsundell

DE VA VIII SOM FICK TöMMA DE ; TYP JA O SARA :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

2009-10-07 @ 14:20:22
Postat av: elin

haha fan så skoj hade vi ;) <33

filmen va ju fan fett läskig :o

2009-10-07 @ 20:53:34
URL: http://elinkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0