det snurrar i mitt huvud. kan inte tänka klart, just nu är inget uppenbart

hej, rätt kul i kyrkan idag. det var kul att sjunga för vi är så himla bra
efter det gick jag sara och carro hem till sara och sen smsa arre o fråga om vi ville komma t "laneby"
så vi gick dit, o var med dom tills halv 9 då åkte vi hem, derre tog mina vantar, så nu har ja ett par brunafula som var hans. men ska ta tillbaka mina imorn :@:@
hehe rolig jag är.

If today was your last day
And tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
If today was your last day




Kommentarer
Postat av: julia

gumman :( du fattar inte hur glad ja blir att du kallar mig bästis igen <333 fan det ska alltid vara så :( förlåt för allt!!!!

2009-10-19 @ 12:31:44
URL: http://onlyonejuliaallert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0