16 oktober


(bild tagen från konfalägret)

vad jag än gör så hjälper det inte.
hur mycke jag än försöker, så glömmer jag dig aldrig.
att man kan älska någon så sjukt mycke.
fan de går inte ens att förklara.
jag har sagt till dig så många gånger att jag älskar dig.
men jag har aldrig fått samma svar tillbaka.
jag försöker vara stark utan dig vid min sida.
jag försöker verkligen göra mitt bästa.
men allting, precis allting går åt helvete.
folk kollar på mig som om att jag vore glad & lycklig,
som om att jag ler för jag tycker om de.
men det där är bara fejk.

jag försöker spela med för att försöka glömma dig för en sekund.
men de går inte


Kommentarer
Postat av: julia

är det j du menar..?

2009-10-17 @ 10:08:10
Postat av: jessica

sv: mmh..

2009-10-17 @ 14:11:35
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0