söndag : vaknade vid 2-3 tiden, segade.

lördag : var hemma hos elin , sen drog vi ner till stan sen upp till elin igen, så ringde filipcederholm o fråga om vi ville hänga med på fest i tureborg. så vi drog på fest i tureborg, de var as soft.
sen gick mange sara, filip o felicia hem t elin, o ja o elin gick ner t stan t simon och jonte oc åkte lite bil sen hängde dom med till elin, sen åkte dom igen då drog vi andra tillbaka t tureborg igen.
oså kollade vi på film jag, mange, sara, feliicia, caro, elin, matte, jocke, birk, och tobbe.
sen halv 6 så gick vi tjejer hem t elin igen o fick städa upp allt sen somnade vi direkt.
älskar er min hjärtan <3


söndag : vaknade vid 2-3 tiden, segade. sen vid 4 var jag och sara med damian, sen drog sara t daniella och alexandra så va ja o damian i stan lite sen drog han hem, o jag oxå, hände med till mammas jobb kl 7 o sov i några timmar sen hem:)
o nu ska ja sova! puss:)
hoppas eran helg har vart lika bra som min;)




Kommentarer
Postat av: felicia

det va bäst o du e det bästa hannibanny

2009-12-07 @ 12:02:05
Postat av: Elin :)

Älskar dig gumman ! <3

2009-12-07 @ 13:15:36
URL: http://eelinperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0