min och julias spanien resa!

ja orkar inte väta längre nu, ja måste blogga det är sjukt härligt att bara skriva av sig.
 tänkte först skriva lite om min och julias spanienresa

söndagkväll dag 1 - vi gick ner till stan och kollade runt lite och alla killarna vara helgalna även fast man var helt osminkad och hade suttit i en buss i 40 timmar(?) .. vi gick och köpte nötter och muffins och satte och nere vid stranden och prata.
måndag dag 2 - först gick vi upp typ 7(?) åt frukort osv, gick ner till stranden sola lite kolla killar hehe. senare gick vi upp till hotellet igen och la oss och chillade galet vid poolen o där föll jag direkt för en uuuuuuuursnygg kille som ja kallade b a l k o n g k i l l e n. vi började flirta direkt hih.
tisdag dag 3 - vaknade tidigt som vanligt osv, gick ner till stranden, senare på kvällen så tog jag faktiskt mod till mig och snackade med balkongkillen (julian) hette han haha. han var fransk och fattade inte ett skit så ja gav upp och gick där ifrån nästa dag åkte han hem, så tur att ja han prata med han (a) hihi  puss
onsdag dag 4 - vi träffade många killar faktiskt och roliga namn hade vi på dom oxå ... va var de nu då julia (?) hm balkongkillen (julian) = frankrike.  michel, christoph, carol (en kille), = polen och kiss me någonannanstans. och alla ronaldowannabies och kissmes haha och dom snyggabusskilllarna!!
kissme - kiss me?
julia - nooo!
haha sjukt kul, men sen ville han träffas ute vid entren kl 00.00 så julia gick dit o då fick han sig en kyss. 
orkar inte skriva mer nu får typ kramp.
resten av dagarna var väl typ lika helgalna sjukt kul var det iallfall även fast vi hade lite otur med vädret, och blev sjuka dom sista dagarna.

puss
jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0