JULIA ALLERT

fyllde ju år den 29 juli
LÄGG DET PÅ MINNET BITCHES!!
hände inte så mycket, men nästa dag åkte jag hem till  julia <3333
smet ut en snabbis och träffade matheus, och sen gick jag till moster.
har hänt så himla mycket som man bara vill berätta, alla sjuka galna underbara dagar med bästavän heeela sommarlovet och nu är det snart slut nu är det bara och hålla tummarna på att hon börjar på äsperöd nu till 8an för alla vet att vi skulle hadet bäst, och fjordfestivalen 2009, ett minne för livet!
jag älskar dig julia allert! 9 hela år med dig
(LLLL)
 


jessica                    tvåårs gammal bild            julia


24 juli 2009 jag älskar min matheus

puss
jessica


Kommentarer
Postat av: julia

JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET INGENSTANS UTAN DIG!

2009-08-08 @ 16:32:19
URL: http://juliaforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0